Meet the typewriter!

Monday, February 18, 2013

Girls day out.

Girls day out. Edisi gambar keh keh keh.

Weolls kalau keluar tak sah kalau tak jumpa budak sekolah weolls hik. Sama besar dah eden tengok.
Tekalah mana satu penganggur terhormat & mana satu budak sekolah? Dah dapat jawab inform aku kasi cadburyyy hmm sedapnyaa. 


Aucakkk......! Teka cepat mana satu budak sekolah hehe?

Serabai plus tempeyek of me ish ish ish -.- 

Loveee this pic ♥♥♥

See, weolls jumpa kawan baru. Her name is Asmida also known as makwe our mantan ketua pelajar dulu. So, weolls kenal pakwe dia la haha. Pakwe dia dtg perkenalkan makwe hihi. Jumpa masa duk tnggu nak tengok movies. Well, Asmida macam kitaorang jugak penganggur heee. (My posing paling tak ayu hik)


Tahu apa aku describe about this pic? Strawberry chocolate =) Yelaa, duk nampak pink coklat je naik sedap pulak tudung weolls haha. 

So, ini perjumpaan pertama bersama mereka selepas tamatnya spm yg lalu. Dalam 2 bulan jugak la kan. Oh maii kawan aku terkejut tengok aku dan aku pun tak tahu sebabnya. Mungkin sebab lama tak tengok aku dalam kelas mcam dulu kan. Nak kata aku gemuk aku dah cuba sedaya upaya untuk tampil kurus pada haritu hihi. Ohhhh, weolls jumpa dengan budak lelaki kelas kami haha. Aku bukan nak tanya khabar ke apa. Jumpa terus "Awat hempa nampak kurus sepatutnya hempa kena nampak gemuk...hoho" Sorry guys hoho. 

Kata edisi gambar, ni perkataan semua ni apa benda? Huh okay abaikan.

No comments:

Post a Comment