Meet the typewriter!

Monday, February 18, 2013

Makan.

Hello eberibadiiii......!

Harini kita akan mengulaskan isu tabiat hik. Tabiat pelik? entah aku pun tak pasti. Mungkin ada yang sama dgn org di luar sana. Aku rasa ada kut org camni hehe (suka suki dia je kan -.-)

Entah kenapa bila mak ke siapa-siapa lah ajak makan luar mesti i was like hmmmm..........-__- dan dalam masa yang sama sangatlah excited makan dkat luar xx. (Aku ni bukan feveret sangatlah nak makan luar setakat sekali sekala on jelaaa) Paling stress bila nak order. Ergh ergh buntu pecah otak nak makan apa. Amboii hiperbola kemain hiks.

Cerita satu.

(Akak kedai makan dtg dgn bawak pen & buku kecil)
Akak kedai : Nak makan apa?
Mak : Ja, nak makan apa?
Me : Hmmmmmm, mak tanya la yg lain dulu.
(semua dah pesan...)
Mak : Ja, nak makan apa?
Me : Entah, taktau nak makan apa. Sini apa best?
Mak : Macam-macam ada.
Me : Ermm, bagi nasik goreng kampung lah. (Baikk buat dekat rumah ja -.-)

(Selepas itu......makanan tiba.)

Me : Hmm, nak rasa sikit makanan tu.
Faiz my lil brother : Nahhh.
Me : Sedap pulak yg ni....nak Ja punya nasi tak?
Faiz my lil brother : Mai la.
Me : Kita tukar dua la.
Faiz my lil brother : Haa??

Cerita dua.

(Aku suka pergi makan western food dan........common aku akan order)

Mak : Nak makan apa Ja?
Me : Chicken chop.
Mak : asyik tu ja taknak tukar?
Me : Malas aaa nanti pesan yg lain tak best mcam chicken chop yg selalu makan tu.

Air pulak lagi aa rasa mcam tak pernah tukar haha. Tak jus oren, jus epal lah. Selalu makan luar aku lah paling lembab meng-order. Kadang-kadang makan pun tak habis. Selalu aku order mesti mcam tak sesedap orang lain order. That's why aku lebih suka pau makanan kakak ke mak ke adik-adik ke hihi. Tapi setakat ni dengan family jelah aku buat dengan org lain tak sempat lagi ( Segan la :P) Dahtu tak reti nak order yang lain. Selalu orang mesti pom pang pom pang order kan.

Itulah saya. Senyum.

No comments:

Post a Comment