Meet the typewriter!

Wednesday, November 14, 2012

Random.

Helloooooooooooo everyone!

Yeah, harini hanya ada saya & adik-adik yang sangat manja di rumah. Bangun je tido semua buat muka seposen. I mean lapar la...Cek pon satu hal! Harini terlebih tido pulak. Hmmm, dah takda kelas pagi ni. (over-sleep la) Rasa macam terlebih rajin harini. Saya masak! Bunyi macam pelik kalau mak dengan kakak aku tahu sebab jarang aku ni nak memasak. Buka periuk ada nasi, ada ayam. Buat nasi goreng best jugak. First time, saya buat nasi goreng dulu. Semua komen tak sedap, kurang nilah, kurang rasa la, kurang asam pon ada. hewhew (hampa tahu)

But today, saya berjaya dengan agak jayanya memasak nasi goreng kegemaran adik-adik saya. (hmmm, betul ka? fav?) Campur je apa yang ada dalam dapur tu. Potong then campak ja bagai. Ada ayam, ada telur, ada sosej then bubuh sayur sikit. (adik-adik aku makan sayur memilih) Bila dah siap, suruh Faiz rasa. Saya, "sedap tak? nak tambah apa2 lagi" , "Hmmmm, sedap (angguk)" , "Betul ka? well, tengokla chef harini" miahahaha. Alhamdulilah menjadi. Tambah 2 3 kali adik-adik aku. Nasib habis dah la saya masak macam nak makan 3 family. Hewhew. Lepas ni lagi semangat nak kembangkan sayap dalam masakan (after spm)

Erm, sekarang memang demam Adam Hawa. Pergi mana semua Adam Hawa. Haritu pergi mall, kak ni caller ringtone Muara Hati. Tengok-tengok makcik tu pon Muara Hati juga. Mak saya tepat pukul 10 malam takdak sapa boleh kacau. Hoho. Adam Mukhriz & Ain Hawani (saya pon layan jugak, best tau! :D)

Random talk. Peace!

No comments:

Post a Comment